Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Yesterday
  4. Last week
  5. Earlier
  6. Złożyłeś podanie na admina mordko w tym dziale co nie trzeba.
    Masz osobny dział do arenek 128tick, ten, w którym znajduje się post to arenki 1v1 #1, nie #2

  7. siemanko , nie rozumiem co to jest SID  wytłumacz a zaraz podeślę  

    1. `Fejker
    2. Poeta Mroku
    3. mefiu

       mefiu

      Przecież masz znajomość SM 9/10 więc musisz wiedzieć co to ;D 

  8. nie polecam , wstawiają banicje za nic dla czystych osob , a ci odpaleni sobie graja na chillu ... no comment

    1. Show previous comments  7 more
    2. MłodyPuchacz
    3. mefiu

       mefiu

      W końcu napisałeś coś mądrego ;D A wystarczyło napisać odwołanie, bo to nie nasza wina, że Twój dostawca internetu co chwile daje Ci inne IP "ZMIENNE IP" i dało Ci takie co już jest zbanowane na naszych serwerach. Ban został nadany automatycznie, ale Ty wolisz prawić swoje ocenki na forum nie znając się w ogóle na tych sprawach... 

    4. PVL

       PVL

      Mi jest po prostu przykro. Jak można tak traktować graczy, pewnie mefiu ustawił tak serwery, żeby automatycznie z dupy banowały dobrych graczy, a cziterów nie banowały.

  9. Wszystkiego najlepszego, moze kiedys wejdziesz jeszcze xD

  10. Wszystkiego najlepszego 😜

    1. Poeta Mroku

       Poeta Mroku

      ostatnia wizyta 19 lipca xd

    2. Scarlxrd

       Scarlxrd ARENA 1vs1#2

      XD, może kiedyś wejdzie

  11. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  12. Chuj ci kurwa w dupe frajerzyno zajebana co mysli ze se ustawi ruch chorzów i bedzie gangsterem.

    Pseudo gangster boi sie pogadac

    1. mefiu

       mefiu

       

      Urdziny: 20.10.2004 

       

      Gangsterke to zostaw starszym, a Ty się módl żeby szkoła wróciła bo takich debili do pracy nie przyjmą ;D

  13. asruu vac banned?

    noo

    1. neazycs

       neazycs

      really?

       

       

      noo

  14. Witam Chciałbym zgłosić cheatera o nazwie iksde.xyz ma spinbota,wallhack,aimbot i inne chciałbym wysłać klipy bo mam ale nie da sie

    2020-12-30.png

    1. Poeta Mroku

       Poeta Mroku

      Ekhem.. 

      https://skill-zone.eu/index.php?/forum/46-zgłoś-czitera/

      Zgłoś go w odpowiednim dziale to ubt sie tym zajmie.

      Nic Ci nie da takie pisanie 🤷‍♂️ 

  15. Ktoś wbije na arenki 1? Proszę 

  16. Czy moge wiedzieć za co dostałem bana (arena 1 ) nick: Angelika < 3  ?????

    Bez tytułu.png

    1. kOZIOŁEK KeyDrop.com

       kOZIOŁEK KeyDrop.com

      Słodki 60tka jebana 

       

  17. Czy warto jest kupić koledze kosę do cs'a tako ? 

  18. unban dla kacperkoxa ❤️

     

  19. Dał muzyke hawudepe a kapiusiem jest

  20. Jakie bajki z dzieciństwa są najlepsze😮

    1. Show previous comments  7 more
    2. shezure

       shezure

      ed edd i eddy mi się przypomniało 😮

    3. Poeta Mroku

       Poeta Mroku

      opening shaman kinga znam na pamiec do teraz xdd

      Johny bravo, dexter, ed edd i eddy  (teraz na zbakaniu rozkurwia mi mozg XD), hojrak tchórzliwy pies, flinstonowie, atomowki o chuj za duzo wymieniac xd

    4. neazycs
  21. Bez kitu wyzywam ludzi chciałeś poprawić że ciebie wyzywam a jak masz jeszcze innych ludzi których wyzywałem proszę podaj ich 

    1. Show previous comments  1 more
    2. LikeStrix™

       LikeStrix™

      Typie śmieszny jesteś napisałeś że wyzywam ludzi na serwerze więc zastanów się czy ludzi ze serwera czy ludzi ogólnie ciężko widzę z twoim myśleniem.

    3. xKiedro

       xKiedro

      XD ziomek nie chce mi sie nawet z toba gadac wystarczy mi to ze osadzasz kogos kto nie czituje o czity. Tyle mi wystarczy zeby uwazac Cie za zwyklego cebulaka 

    4. xKiedro

       xKiedro

      gram bez czitow i ez wbilem top 1 skoro tak Cie to boli przykro mi :c ty pewnie poswieciles na to tydzien xd

  22. Wyzywa ludzi na serwerze bo są lepsi od niego.

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information